Науково-методичне. Ціла добірка матеріалів, що надають нашому проекту міцного фундаменту з точки зору його наукового обгрунтування.
Бачте, Кафедра не дрімала, готувала для нас той подарунок, за що ми їй маємо бути вдячні. І особисто - пані Олені Мар'їній.
Матеріали я розмістив в групі в міцній надії на те, що з часом ми їх будемо обговорювати, можливо щось додамо з власного досвіду роботи, можливо з чимось посперечаємось. Власне, такі матеріали для того ж і пишуться, щоб люди їх обговорювали. Тоді вони живуть. Ну, вже годі розмов, берімося до справи.
1. https://www.facebook.com/download/139369053061415/%D0%9C%D0%B0%D1%801%D0%A6%D0%B8%D1%84%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%82.pdf
БІБЛІОТЕКА У ПРОЦЕСАХ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОГО КОНТЕНТУ
О.Ю. Мар’їна
2. https://www.facebook.com/download/1011606918857215/%D0%9C%D0%B0%D1%802%D0%92%D0%B5%D0%B1%D0%A2%D0%B5%D1%85%D0%BD.pdf
О. Ю. МАР’ЇНА ВЕБ-ТЕХНОЛОГІЇ В БІБЛІОТЕКАХ: НОВІ МОЖЛИВОСТІ
РОЗВИТКУ КОМУНІКАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА
3. https://www.facebook.com/download/1658601867686180/%D0%9C%D0%B0%D1%803%D0%91%D0%B8%D0%B1%D0%A1%D0%BE%D1%86.pdf
Олена Мар'їна Бібліотеки та соціальні медіа: технологія взаємодії
4. https://www.facebook.com/download/1609768625972830/%D0%9C%D0%B0%D1%804%D0%A1%D0%9A%D0%A2%D0%95%D0%B2%D1%80%D0%91%D0%9E%D1%81%D0%B2.pdf
О. Ю. МАР’ЇНА СОЦІОКОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЄВРОПЕЙСЬКІЙ БІБЛІОТЕЧНІЙ ОСВІТІ
5. https://www.facebook.com/download/1662620097304227/%D0%9C%D0%B0%D1%805%D0%A1%D0%9A%D0%A2%D0%A2%D1%80%D0%BD%D1%81.pdf
О. Ю. МАР’ЇНА CОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ТРАНСФОРМАЦІЇ БІБЛІОТЕЧНО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ СФЕРИ ДІЯЛЬНОСТІ
6. https://www.facebook.com/download/995335387175643/%D0%A3%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
Використання популярнихWeb 2.0 технологій в роботі бібліотечної системи університету Альберти Татьяна Усова
7. http://www.ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/1916
Технології Веб 2.0 для бібліотек і користувачів: нові можливості розвитку бібліотечного середовища: посіб. для бібліотекарів за прогр. підвищ. кваліфікації / Укр. бібл. асоц., Нац. академія керівних кадрів культури і мистецтв, Центр безперервн. інформ.-бібл. освіти, Головний тренінгов. центр для бібліотекарів; Т. О. Ярошенко, Т. О. Якушко. – К. : Самміт-книга, 2013. –106 с.
От цікаво було б порівняти ефект від того, що людина прочита ці шість статей, і від того, що вона відвідала якийсь тренінг. Або взяла участь в вебінарі. Ефект навчальний. Ступінь просування в напрямку розуміння того, як має розвиватись галузь, що має ця людина робити на власному робочому місті, чого очікувати від розвитку ситуації.
Ні, боронь боже, я не проти тренінгів чи вебінарів. Я проти зведення навчання до однієї форми а надто від цілком виразного невміння і небажання читати. А є в нас така тенденція, правда? Коли я її спостерігаю серед менеджерів торговельних чи виробничих бізнесів, то все зрозуміло: маскульт, телебачення, кліпова свідомість. Але бібліотекарі?
Як людина читає, то вона згадує про це в розмові. Ми маємо на увазі, звісно, читання спеціальної літератури, не фентезі чи поезій. А як нема професійних розмов, то як пізнати, чи люди читають?
Бачте, Кафедра не дрімала, готувала для нас той подарунок, за що ми їй маємо бути вдячні. І особисто - пані Олені Мар'їній.
Матеріали я розмістив в групі в міцній надії на те, що з часом ми їх будемо обговорювати, можливо щось додамо з власного досвіду роботи, можливо з чимось посперечаємось. Власне, такі матеріали для того ж і пишуться, щоб люди їх обговорювали. Тоді вони живуть. Ну, вже годі розмов, берімося до справи.
1. https://www.facebook.com/download/139369053061415/%D0%9C%D0%B0%D1%801%D0%A6%D0%B8%D1%84%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%82.pdf
БІБЛІОТЕКА У ПРОЦЕСАХ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОГО КОНТЕНТУ
О.Ю. Мар’їна
2. https://www.facebook.com/download/1011606918857215/%D0%9C%D0%B0%D1%802%D0%92%D0%B5%D0%B1%D0%A2%D0%B5%D1%85%D0%BD.pdf
О. Ю. МАР’ЇНА ВЕБ-ТЕХНОЛОГІЇ В БІБЛІОТЕКАХ: НОВІ МОЖЛИВОСТІ
РОЗВИТКУ КОМУНІКАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА
3. https://www.facebook.com/download/1658601867686180/%D0%9C%D0%B0%D1%803%D0%91%D0%B8%D0%B1%D0%A1%D0%BE%D1%86.pdf
Олена Мар'їна Бібліотеки та соціальні медіа: технологія взаємодії
4. https://www.facebook.com/download/1609768625972830/%D0%9C%D0%B0%D1%804%D0%A1%D0%9A%D0%A2%D0%95%D0%B2%D1%80%D0%91%D0%9E%D1%81%D0%B2.pdf
О. Ю. МАР’ЇНА СОЦІОКОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЄВРОПЕЙСЬКІЙ БІБЛІОТЕЧНІЙ ОСВІТІ
5. https://www.facebook.com/download/1662620097304227/%D0%9C%D0%B0%D1%805%D0%A1%D0%9A%D0%A2%D0%A2%D1%80%D0%BD%D1%81.pdf
О. Ю. МАР’ЇНА CОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ТРАНСФОРМАЦІЇ БІБЛІОТЕЧНО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ СФЕРИ ДІЯЛЬНОСТІ
6. https://www.facebook.com/download/995335387175643/%D0%A3%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
Використання популярнихWeb 2.0 технологій в роботі бібліотечної системи університету Альберти Татьяна Усова
7. http://www.ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/1916
Технології Веб 2.0 для бібліотек і користувачів: нові можливості розвитку бібліотечного середовища: посіб. для бібліотекарів за прогр. підвищ. кваліфікації / Укр. бібл. асоц., Нац. академія керівних кадрів культури і мистецтв, Центр безперервн. інформ.-бібл. освіти, Головний тренінгов. центр для бібліотекарів; Т. О. Ярошенко, Т. О. Якушко. – К. : Самміт-книга, 2013. –106 с.
От цікаво було б порівняти ефект від того, що людина прочита ці шість статей, і від того, що вона відвідала якийсь тренінг. Або взяла участь в вебінарі. Ефект навчальний. Ступінь просування в напрямку розуміння того, як має розвиватись галузь, що має ця людина робити на власному робочому місті, чого очікувати від розвитку ситуації.
Ні, боронь боже, я не проти тренінгів чи вебінарів. Я проти зведення навчання до однієї форми а надто від цілком виразного невміння і небажання читати. А є в нас така тенденція, правда? Коли я її спостерігаю серед менеджерів торговельних чи виробничих бізнесів, то все зрозуміло: маскульт, телебачення, кліпова свідомість. Але бібліотекарі?
Як людина читає, то вона згадує про це в розмові. Ми маємо на увазі, звісно, читання спеціальної літератури, не фентезі чи поезій. А як нема професійних розмов, то як пізнати, чи люди читають?
Немає коментарів:
Дописати коментар