вівторок, 7 липня 2015 р.

Практична вправа

... з контакт-менеджменту. А що, є такий? На додаток, скажімо, до тайм-менеджменту і контент-менеджменту з якими ми маємо справу постійно?

Чесно кажучи, я не знав. Власне, це словосполучення я придумав, щоб позначити те, про що йдеться у цій вправі. Потім запитався у Гугля і з'ясувалося, що є такий термін, використовується. Тільки, мабуть, там йдеться про дещо інші речі, але в рамках нашого проекту ми можемо запровадити власне трактування, чому ні?

До діла.



1. Друзі

Погляньте на перелік своїх Фейсбук-контактів. Ви звертали увагу на те, що вони можуть бути розподілені по певних категоріях? Я особисто про це щось так чув, але не використовував ніколи. Не було потреби. Тому досвіду в мене з цього питання нема. Втім, виглядає це досить просто:

2. Статуси або пости (повідомлення) з акаунта

Зверніть увагу, не все, що ви написали, побачать всі ваші знайомі. Чи незнайомі. Як ви цим питанням хочете управляти. Використовуючи оті саме списки, про які йшлося вище.

3. Фото

Абсолютно та сама історія і з фотками. Не всі можуть бачити те, що ви хочете показати не всім.

4. Резюме

Хто хоче обмежити спілкування у Фейсбуці певним колом людей, той має внести тих людей до певного переліку, списку. Ну, щось Фейсбук пропонує і сам, але то для початку. Його перелік переліків чи список списків  можна у будь-який момент розширити так, як це комусь потрібно.

Так, зрозуміло, але до чого це все? Це в розвиток питання про те, чи має бібліотека реєструватись у Фейсбуці як фізична особа, чи як сторінка. А може як група? Ми про це ще поговоримо більш докладно тут:

Стоп, а де ж практичні вправи? А то вже за вами: визначте у переліку друзів певну категорію і проведіть випробування. Знаєте, має працювати, але перевірити ж треба? І потім в групі розказати, як воно пройшло.


Немає коментарів:

Дописати коментар