Сьогодні вирушаємо на гостини у Нову Одесу - у Ліцей №4. Зокрема з такого от приводу.
Як з'ясувалось у подальшому, крім пані Тетяни, ще до питання має відношення Діана Данюк. От і спробуємо поговорити про конкурс зокрема і про бібліотеку чи читання учнів взагалі.
Щоб краще зрозуміти, про що йдеться, зазирнемо у Інстаграм:
Для початку маю сказати, що такого сучасного рівня роботи з учнями з питань саме читання, я не бачив деінде. Навіть в Запорізькій гімназії №19, що є національним лідером з питань медіаосвіти.
Далі зазначимо, що питання без сумніву дуже складне. Відтак педагог-практик або науковець з кафедри психології, культуролог чи менеджер освіти - кожен тут може (і має) побачити щось своє. І я хочу попросити їх приєднатись до нашої розмови, а сам як менеджер-практик ІТ-галузі пропоную на 2023 рік певний план роботи з даного напрямку. Звісно, тільки ескіз, начерк. В подальшій розмові, сподіваюсь, ми цей план вдосконалимо, щось додамо, а щось скоригуємо - щоб в результаті одержати робочу схему. Отже:
1. Концепцію конкурсу з підтримкою в Інстаграмі змінюємо на концпецію ЕФК - Електронного формуляра книги у Фейсбук-групі Бібліотека.
2. ЕФК являє собою допис у форум бібліотеки ліцею, що містить:
- повну назву книжки;
- анотацію чи короткий опис змісту;
- зображення обкладинки;
- авторську рецензію, оформлену як перший коментар допису.
3. ЕФК на нову книжку заповнює той читач, що читає її першим.
4. А що робити з ЕФК чи читачами? Чи визначати рейтинги - книжок і читачів? Для чого? Як саме? Це я ще не придумав. Як на мене, то це питання треба обговорити з читачами. І з педагогами, звісно, так само, але видається, що право вирішувати має бути саме за учнями.
Я думаю, що ця розмова, як вона вібудеться, може бути цікава різним бібліотекам? Жовква, Шевченково, АМ-Гімназія, ОТГ, Вараш, Гоголево, Долинська. Пост буде називатись "Нова Одеса". Ну і запорожців теж запросимо, як же без них!
---
В нас і дискусія вже почалась:
Немає коментарів:
Дописати коментар