середу, 1 березня 2023 р.

Нова Одеса

Сьогодні вирушаємо на гостини у Нову Одесу - у Ліцей №4. Зокрема з такого от приводу.


Як з'ясувалось у подальшому, крім пані Тетяни, ще до питання має відношення Діана Данюк. От і спробуємо поговорити про конкурс зокрема і про бібліотеку чи читання учнів взагалі.

Щоб краще зрозуміти, про що йдеться, зазирнемо у Інстаграм: 



Ну і тепер про це поговоримо.

Для початку маю сказати, що такого сучасного рівня роботи з учнями з питань саме читання, я не бачив деінде. Навіть в Запорізькій гімназії №19, що є національним лідером з питань медіаосвіти.

Далі зазначимо, що питання без сумніву дуже складне.  Відтак педагог-практик або науковець з кафедри психології, культуролог чи менеджер освіти - кожен тут може (і має) побачити щось своє. І я хочу попросити їх приєднатись до нашої розмови, а сам як менеджер-практик ІТ-галузі пропоную на 2023 рік певний план роботи з даного напрямку. Звісно, тільки ескіз, начерк. В подальшій розмові, сподіваюсь, ми цей план вдосконалимо, щось додамо, а щось скоригуємо - щоб в результаті одержати робочу схему. Отже:

1. Концепцію конкурсу з підтримкою в Інстаграмі змінюємо на концпецію ЕФК - Електронного формуляра книги у Фейсбук-групі Бібліотека.

2. ЕФК являє собою допис у форум бібліотеки ліцею, що містить:

  • повну назву книжки;

  • анотацію чи короткий опис змісту;

  • зображення обкладинки;

  • авторську рецензію, оформлену як перший коментар допису.

3. ЕФК на нову книжку заповнює той читач, що читає її першим.

4. А що робити з ЕФК чи читачами? Чи визначати рейтинги - книжок і читачів? Для чого? Як саме? Це я ще не придумав. Як на мене, то це питання треба обговорити з читачами. І з педагогами, звісно, так само, але видається, що право вирішувати має бути саме за учнями.

Я думаю, що ця розмова, як вона вібудеться, може бути цікава різним бібліотекам? Жовква, Шевченково, АМ-Гімназія, ОТГ, Вараш, Гоголево, Долинська. Пост буде називатись "Нова Одеса". Ну і запорожців теж запросимо, як же без них!

---

В нас і дискусія вже почалась: 









Немає коментарів:

Дописати коментар